0

when tomorrow comes

idag är jag frisk!
igår trodde jag att jag skulle dö i min halssjukdom,
så jag grinade i smyg hela dan!
men nu är jag frisk!

imorrn ska jag till henrik berganders trevliga boning!
det ska bli kul ! jag har saknat dig ända sen vårat IKEA besök!!
ahh du är underbar.
synd om dig nu när du har nageltrång ju!
längtar efter stenhuggaregatan 16 också.

"jag är så trött på mina vänner, och allt som vi alltid gör,
å aldrig gör, jag vill slita av mig mitt liv som en t-shirt,
och köpa mig ett nytt med någon som dig"


------------------------------veckans-----------------------------

veckans sjukdom:
min dödliga halsfluss

veckans orättvisa:
när personer som inte förtjänar det,
blir sjuka.

veckans låt:
björn olsson - tjörn

veckans höjdpunkt:
ikea med min henke!

veckans utbrott:
går utan tvekan till emma. love you.

ute från listan:
loka päron.


ps. jag saknar robin.
ps2. en månad! ♥

Kommentera här: