0

kan inte ens gå utan dina andetag

i fredags när jag skulle till kräkis somnade han kl halv 6 på kvällen, sen var han omöjlig att väcka så jag var jätte arg. men sen vaknade han efter 14 timmars sömn å var pigg som en solfjäder så vi hade ytterligare en perfekt helg.
    den här veckan vann kräkis på sin bingolott!! grattis.. har haft extremt mysigt, och är så glad att det är vi!! du fattar inte. du fattar inte hur jag får gåshud varje gång du snuddar vid mig. det är som att vi är den perfekta personkemin, och att alla sinnen likosm flyter samman. så känns det. och nu saknar jag dig. din hud. din lukt. din smak. ditt skratt..

emma & jag har setts en hel del, och jag kan säga dig attd et var länge sen jag skrattat!! det var roligt att bada badkar när ploppen gick sönder så vi inte fick ur vattnet! och det var kul när kallis tog bilder på oss så vi skrattade tills vi grät. ja, det har varit en underbar start på lovet.

desto sämre sjukvägars. idag ska jag till vårdcentralen. får se hur det blir med det.
jag älskar henke benke å emmis pemmis å kallis !

Kommentera här: