1

dom sista drömmarna

jag har inte träffat en enda människa typ, på hela veckan.
jag orkar inte. jag orkar ingenting. får äckligt många hypokondriker anfall å tror att jag har en hjärntumör.
är ju fan störd!
idag har jag varit ledig, men har inte gjort nånting.
orkar inte prata med nån, eller ens träffa nån.
känns som alla glider ifrån mig. eller som att jag glider ifrån alla.
känns som att jag inte längre har något att prata om med någon.
känns som att jag behöver starta om precis allting, men jag orkar inte och jag kan inte.
jag skulle ge vad som helst för att bo i tranås, så jag kunde leka med storasyster emma & kalle, och också min alldeles egna räka, så mycket oftare.
imorrn bär det iaf av dit, och det ska bli skönt å åka ifrån helvetes linköping.
hatar verkligen den här staden, och allting som händer här. hatar alla fjortis brudar, alla snobbar, allt skitsnack (iofs inte om mig). jag hatar att alla känner alla, och jag hatar att ingenting händer. allting kretsar alltid kring samma folk. jag hatar linköping.
men som sagt. tranås imorrn. ska bada bastu med kalle & emma först. sen på lördagen till måndagen ska jag leka med räkan. behöver det. ska bli så idiotiskt jävla kul!!

nu har lina pussis åkt hem också. och imorron åker hon till sydamerika i 3 månader. kommer sakna dig, och kan inte låta bli att bli lite orolig!! love you.
har träffat syskonen ovanligt mycket i veckan faktiskt. det är visserligen dom enda jag träffat.  det blir alltid som mysig stämning när man är med er. hoppas ni kommer snart igen... pussis..

Kommentarer:

1 britta:

skriven

jag kommer aldrig låta dig glida ifrån mig!

Kommentera här: