0

so i

just nu pågår den efterlängtade långhelgen. fredagen vet jag inte riktigt vad man kan säga om. det var mycket trevligt, men också svårt.
lördagen vart en härlig tjutattack först, sen träffade jag emma och hade förjävlqa trevligt faktiskt..spelade en del mariocart osv.. sen gick räkan och jag på promenad och handlade lite och hade en såkallad myskväll. det var jävligt  trevligt och dte är skönt att se dig le igen.
idag då. stostädning och panikcykling till ica på morgonen. sen vidare till skrotnisse, grey's anatomi, desperate housewifes, roomservice osv. ikväll ska vi se omen! vi skulle gått ut i solen egentligen med det blåser fan minusgrader i våra tunna hudar. så därför har vi tv kväll.
valborg imorn. hoppas starkt på en förjävla go' repris från sist. hade äckligt kul.
kan ju också meddela att tobias fröbergs låt "so i" antagligen är den finaste genom tiderna. och God's highway också. jag är som en besatt.
i helgen funderade jag och räkan på att skriva end um citat bok om dumma saker vi säger. vi kom fram till att den skulel fyllas alldeles för snabbt och gav upp tanken. ett smakprov t.ex;
-legosoldater, det är väl såna där små soldater?
-förut var jag jävligt intelligent, men nu är jag bara jävligt blåst.
äckligt dålig i buken idag.

Kommentera här: