0

the burden

hade så jävla kul med emma igår asså.. blev en hel del asgarv innan man hoppade i säng altså.
idag börjar lost, jag är i extas. längtar som fan. ska till kräkan och titta. ska bli kul!
hoppas den här skoldagen går snabbt.
annars då. ska till skolsyster den 5e. säger hon att jag är fet igen dödar jag henne. och hennes vårta i ansiktet. på lördag blire å fira mormor som fyller 80! hoppas på ett jävla kalas. laila och tage kommer ju! minns julkortet med kamelerna.
roligast igår var alla snygga skjortor i seinfeild. spec när vi kom att tänka på claes malmbergs skjorta, och kalles glädje över att han trodde emma skrattade åt programmet.
äckligt surt med idrott idag.

Mitt liv känns nollgradigt
min puls är ostadig
min liv känns nollgradigt
det kommer kall luft ur min mun


Kan du ge min konstgjort andning, kan du det?
kan du ge mig av din kärlek, vill du det?

Kommentera här: