0

a little bit of love

dagen började med att Sid satte sig å spydde, å lät som en apa eller nåt, i vardagsrummet, sen drog ja hem å lät emma torka upp helvetet. drog till skolan, kan knappast påstå att nånting intressant skedde. fick en gratis bibel, och sandra och jag diskuterade att det är fan värt att nån gång under livstiden är värta tt läsa den, så jag började men vart äckligt förbannat på allt kristet dravel. jesus är bara ett påhitt för att människor ska ha någon att skylla allt rätt och fel på och rädda sina synder hos. idioter. gav upp efter att ha läst den "ungdomliga" introduktionen. fyfan.
fick mvg på svenska uppsatsen å är äckligt nöjd med min pluggförmåga. sen drog ja till staden å köpte en mobil av en kille med världens låängsta ögonfransar. är skitnöjd nu å har tagit en snygg bild på farsan, det första jag gjorde.
så nu har jag 3 kärlekar. min nya mobil, min coola iPod, räkpaj. sistnämnda slår ut allt, tillochmed min coola mobil. så ikväll ska jag sova där. kankse blir lite livsfilosofier, eller så somnar jag kl 10. sånt som märks.

Kommentera här: