1

what a beautiful mornin'

räkpaj drog till work vid 5 å ja somna om och bestämde mig för att vakna kl 9. öppnar ögonen och kollar på klockan som då är exakt 9.00. blir äckligt munter därför, springer upp sätter upp en städtofs mitt på skallen, hotpants, å räkans t-shirt. drar igång storstädning. rensar ur kyl, skafferi, damsuger, dammar, städar toa...hela rubbet! är klar nu, 2 ½ timme senare och är fortfarande äckligt nöjd med morgonen. ska därför dra på mig sunkbrallor nu å dra till ica å köpa lite tårt-ingredienser! sen blir det å baka överraskningstårta för hela slanten! för idag blir du ju 23 älskling ! :)
sen ska jag ta en lång sköön dusch efter tårtbakandet och kanske kolla in "vi hade iallafall tur med vädret."
ska bli förbannat trevlig dag idag. puss puss du var mysig inatt när du höll om mig sådär som bara du kan..puss puss..saknar lina.
ps. LHC!! äntligen i final. allt är super nu!

Kommentarer:

1 Victor:

skriven

Låter som att det kommer fortsätta vara en toppen dag! Jag har skolkat idag^^ är så trött på all skit och tog lov en dag tidigare! Hoppas tårtan blir god och att ni får det riktigt mysigt ikväll/inatt ;)

Kommentera här: