2

beste bror og jeg

Idag är sista dagen jag har Björn som rumskamrat. Det har varit en trevlig vecka måste jag säga. Första dagen skrämde han upp sig själv med någon spökfilm på Youtube. Detta resulterade i att han formligen flög bakåt i soffan skrikandes som en liten tjej. Fruktansvärt rogivande. Därefter har han visserligen varit ute på många äventyr medan jag legat hemma i samma position dygnet runt, med dator i knät. Tydligen datanörd.
Bror Björn har introducerat tidernas roligaste människor i mitt liv, Erk & Mackan. Tänker på dom hela tiden och garvar högt, samt tittar på dom varje kväll.
Igårkväll hade vi nån form av final här i rummet, eftersom han strax ska bege sig. Björn ställer smart frågan "vad kom först, fågeln eller ägget?" och jag svarar smart, ägget såklart. Men vem la ägget då? frågar Bjynn. Men det är ju precis samma sak som att vi är fiskägg, svarar jag. Ehhh. Jävligt bra svar.
Sen satt vi och tjöt av garv åt diverse roliga klipp och filmer hela natten. Har typ träningsvärk i magen idag.
Och idag far han till varmare nejder, och då snackar jag inte om Aspen, då pratar vi Asien. All lycka och välgång där Bjynn.

Kommentarer:

1 Bror:

skriven

Tack själv för vistelsen! Bra vecka! Håll fanan högt och kasta inte spjut i radhus.. På återseende!

2 Bror:

skriven

Tack själv för vistelsen! Bra vecka! Håll fanan högt och kasta inte spjut i radhus.. På återseende!

Kommentera här: