0

matematik b, ett avslutat kapitel i brittas liv!

Nu har jag gjort mig slutprov. Jag studerade inget igår pga diverse slagsmål i telefonen och somnade kl 1 med böckerna fortfarande lika prydligt ihopslagna i min soffa. Så när jag vaknade var det tagg som gällde. Packade inte ner mina gympakläder och satt och studerade flitigt i 2 timmar i skolan istället! Mycket bra av mig. Sen glömde jag bort att jag var tvungen att äta, så fick springa till matsalen. Blev sen grymt nervös å skitnödig så skulle gå en snabbis på toa innan provet. Dörrn gick i baklås liksom!!!! Rätt fin panik. Efter ca 3 minuters slitande med lås, handtag och dörr kunde jag lättad springa ut och in i klassrummet! Skrev klart provjävelet, hoppade endast över 3 uppgifter, och svettig av ansträngning tog jag sedan en vårpromenad till stationen! Gick fel först och hamnade i en återvändsgränd, men jag hittade snabbt tillbaka!
Kvällen kommer tillbringas med Peter Settman och så ska det låta! (var det 17 år du var britta?)

Kommentera här: