0

fjärrvärme-hysteri

igår åkte jag till räkskalet efter skolan! vi låg i hans soffa och slappade under elvistäcket eftersom hans lägenhet har gått ner till 17,8 grader nu! vi tittade på massa filmer, såsom hata göteborg tex! förjävla rolig! ha ha! jag blev även bjuden på lyxmiddag bestående av idealmakaroner och icas falukorv!

idag har emma varit på besök i wiking, så vi drog en sväng i storstaden och hälsade även på hos syster anna! 4 seriösa turkar satt bakom oss när vi svullade pizza och snackade om en film. "asså, det är inte bara kääärlek. det är sååå mycket mer" "jaaaa verkligen" nickade de tre flickorna i samfund till den första flickans reaktion av den film de nu sett. emma å ja höll på att garva ihjäl oss!
sen drog ja på bodypump träning med anna! rätt starka asså! typ orkade noll kg och höll på att ramla ihop av utmattning! åtminstone jag! instruktören var en rejäl bit som pratade som en tjej!

drog hem till wiking igen efter detta, lekte lite med lova och emma! förjävla trevligt!
drog upp på övervåningen där morsan tydligen hade nån form av fjärrvärme-hysteri och slet loss möbler från deras ordinarie plats och vrålade "dom kommer ju imooooorn". jag fick agera bär hjälp och lyfte en tung kartong ner för trappen, sen sa jag nej, ett bestämt nej!
i mitt egna rum har en hylla placerats in. "de blir svårt att kolla på TV nu döööh" sa morsan i ett försök att vara rolig. jag själv tyckte snarare min nya soffa var rolig! tydligen fylld med hela nationalencyklopedin-serien. det var som att sitta på en tron!
värt att nämna är ju också att det är JAG som öger de 20 böckerna nationalencyklopedin. VAD, jag fick dom när ja var bebis!

Kommentera här: