2

urtvättat liverpool och träningsvärk

efter annas och mitt super BodyPump pass i tisdags har jag idag med råge precis klarat igenom skoldagen. igår gick det knappt! det värsta är när man legat å sovit på tåget och ska resa sig upp. får ju fan stötta sig på gentlemannen brevid! (detta hände imorse).

igår åkte jag till räkskalet! vi skulle titta på liverpool på kvällen, och jag hade med mig en överraskning bestående av mina gamla liverpool kort-byxor jag köpte sommaren - 96! dessa sitter tajt på mig (emma kan bekräfta detta) och slimmar mina snygga lår nåt fantastiskt! dessa fina gav jag bort till snälla rara räka, och räka som han är satt som som gjutet på hans tennsoldatsben och han skrek i lycka att det var de finaste kortbyxorna han ägde. ehhh. inte så jävla snygga kankse. jag ska faaan bada i dom i sommar!!!!!! skrek han av lycka! får jag ha på mig dom hela dagen!? får jag sova i dom!? ehh. som sagt, inte så jävla snygga kankse. men räka verkade gilla dom, och de ligger knappast slickat längs hans "vältränade " fotbolls-lår! :) 

jag somnade efter 30 minuter av matchen (som liverpool förlorade) och vaknade av att jag dreglade på min egen arm. jag är så jävla mysig!

Kommentarer:

1 Beppo:

skriven

Men heejdär=) de var ju fan inte igår

2 l0tt:

skriven

haha. du är alltid lika mysig, britta! ;)

Kommentera här: