0

minnet bättras på

Hela långa dagen har jag, Carlsson och Charlott diskuterat alla händelser igår. Vi hade toppinterna skämt såsom
- Plastpåsen på huvet
- charlotts ölspel
- diskussion kring spolknappen på toan ombord på bussen
- den värmländska mannen från grums
- de snygga killarna från score, med s.k collage-krull
- mina sms
- charlotts sms
- mitt telefonsvar jag fick
- carlssons besvikelse över att hans shots inte fanns
- galet johnossifan i rödrutig skjorta (SNYGG)
- våran besatthet av mannen i rödrutig skjorta
- charlotts bra namnkoll
- busshysterin när vi skulle hem
- killen som gick av bussen för tidigt och sprang efter
- tokig busschaufför
- carlsson håller upp 1 kg gamla nudlar i mitt ansikte
- jag däckar med kläderna på.

Här kommer ett urval ur smsen som följde oss åt kvällen i ära:
Charlott skriver "Han bredvid mig frågar hur full du är. Jag bara "VAD?" han bara "vadå vad?"
jag svarar "hahaha orkar inte. Jag fes :) hoppas det luktar illa. Han bredvid mig är fulast ever."

sen fick jag ett telefonsvar från min vän niklas kompis. "ring 0702112112 så kommer du rätt, sa han.


 
snygga killar! (fordonskillar)

Kommentera här: