1

rullskridskofyllan och johnossi

Vi började dricka våran superbål vi tillverkat redan framåt 2 tiden igår. Världens ös i Grums alltså. Jag fick ett barn yatzy av mina vänner så vi lirade det (jag var oslagbar), och så drack vi 100 liter bål. Sen uppfann vi världens bästa ölspel så alla blev shieeetfulla (som man säger här i Vämland).
Klockan 8 gick våran buss till stan in, vi uppfann lite paraplyer osv, för solen skiner INTE alltid i Karlstad har jag nu förstått. Gick till en klubb vid namn Score, hamnade med världens töntgäng med krulligt hår och glasögon typ. En raggade som fa-an på Charlott, hon älskade det.
Och sen gick vi till the Johnossi place. Då vart charlott ännu mer uppraggad och hånglade hela kvällen...Jag och Carlsson typ.."eh..." ha ha ha.
Konserten var galet bra och jag svettades i floder för jag stod bredvid en kille som var skitsnygg MEN tokig i Johnossi tydligen.
Sen tog vi sista bussen hem, jag höll FÖR höga konversationer i bussen med min retro mobile, tills batteriet dog. Kom hem, käkade 1 kg wok (tillagade tydligen wok för 65 personer tidigare på dagen, bra carlsson!) Sen däcka ja på soffan. Jag har fortfarande mina kläder på mig. Hur nöjd? Det är såhär en rullskridskofylla ska se ut, tack!

Kommentarer:

1 lottis:

skriven

världens kväll. :D hörde att du skulle flytta hit.

Kommentera här: