1

james bond premiärer och sura taxidrivers

Nu är jag hemma efter en rafflande premiär! Vilken film! Vilket lov jag har! Först Lundell, och nu detta. Det är ju så man smäller av. En del hade gått in för det här med Bondpremiär extra mkt och kom i smoking och galaklänningar osv, medans andra (jag) kom i mjukisbyxor och lillamytofs. Mina kavaljer var fina dock, men det är dom ju alltid. Milla hade till och med lyxat med lite fuskpäls runt kroppen!

Vi åkte taxi hem sen. Riktig taxi (!!!). Kändes hur coolt som helst. Men efter 3 minuters resa insåg vi att GUD va mycket trevligare det är med svarttaxi. Arabmusik, fyllensack, osv. Nu var det en halvsovande Robin, en nervös Martin som fick mördarblickar av taxichauffören, och så jag, i tappra försök att hålla stämningen uppe.
När vi sedan ute på landet mötte en tokig lastbil blev han helt hysterisk chauffören. Oj oj oj.

Kommentarer:

1 Martin:

skriven

Undra om han gillade sitt jobb..

Kommentera här: