2

partybrittania

Gick just över en snabbis till min granne Rasmus. Han hade ju fest och mina vänner var där och höll låda. Jag tog på mig morsans bondeskjorta och ett par tights. Måste säga att jag gjorde nån form av succe. Nu är alla killar ute efter mig. Spec eftersom jag hade pappas träskor på mig också. Jag gick visserligen hem igen efter 5 minuter, pappa ville inte att jag skulle vara borta för länge.

ps. på spraydate kan man lista saker man gillar och ogillar. Var inne på en profil nyss, där en man skrev "ogillar: troll". Bra kille, han ska få bli pappa åt mina barn. Troll är så verkliga.

Kommentarer:

1 Sofia - FOTOBLOGG:

skriven

Hejdu!

Kikar in för att önska dig en härlig kväll! :D

Och så undrar jag ifall du skulle kunna hjälpa mig med en sak...? Det är nämligen så att jag är med i en fototävling och skulle bli jätteglad ifall du kunde rösta på mina bilder. Mer information hittar du på bloggen.

Kram, Sofia

2 inteskyldig:

skriven

hahahah. troll! härlig kille. jag gillar honom.

Kommentera här: