1

hårda tag på bygget

Jag tror min dygnsrytm och sömn blivit fruktansvärt märklig, eller så är det den tropiska hettan som gör mig till detta nervvrak. Gud så trött jag är.
Somnade nästan stående idag, eller så fick jag solsting. Vinglade omkring där uppe på ställningen i vilket fall som helst. Johan och jag (mest johan och minst jag) har löst många kluriga plåthistorier idag och fått fram ett enastående resultat. Men som sagt, trötta är vi.

Sen kom jag hem och åkte och simmade en sissådär 1000 meter för att sedan avnjuta en skönhetsdusch.
Mina ben är dessutom rakade nu efter två veckors konstant hårväxt. Johan sa att jag hade håriga ben idag nämligen. Därefter klappade han dom. He's so crazy.

Kommentarer:

1 furran:

skriven

Ta nu sista chansen och var med i mitt sommar lotteri. Vinnaren får välja mellan fyra presenter. Mera information finns på min blogg på inlägget "Du väljer" lite längre ner. Lycka till!

Kommentera här: