0

mjölby here i come?

Jävlar va skoj det var att vara back in action. Möttes av många leenden och glada byggjobbare. Det är roligt att du är tillbaka, sa chefen. Min handledare Benny började asgarva och tyckte ja skulle säga; jag önskar jag kunde säga detsamma. De klassiska "hata chefen" skämtet går tydligen aldrig ur tiden. Eh.
Benny har även talat ut om hur gott det är med rökt kött och att han fått en rökmaskin av en snickarvän. Detta berättades när vi passerade rökstenen i ödeshög. Många utflykter idag minsann. Min favorit-otto som jag alltid möter runt 15.55 när jag cyklar i superfart åkte förbi och tutade och vinkade glatt.
Jag har dessutom lyckats förstöra 14 meter brukvänlig plåt idag. Det kändes ganska bra. Jag skar mig i fingret på köpet och sa att jag upptäckte felet försent. Då blev Benny inte så arg.

ps. jag ska nog ändå försöka byta praktikplats.

Kommentera här: