1

..andas ut!

Det gick bra igår. Jag åt nåt spännande och starkt till middag så jag blev alldeles svettig. Sen drack jag både vin och kaffe. Jag är så jävla vuxen!
Det klassiska "jaha så du är plåtslagare, vi har lite grejer som behöver fixas"-citatet gick av stapeln och jag fick se både Wressel och min lille stormvind som 7e-klassare. Vilka hunkar!
Vad inträffade mer? Inga större skandaler. Det var jättetrevligt faktiskt. Fick höra historier om hela släkten där ja inte vet vem en enda är men det var roligt ändå. Jag talade med min dialektlösa röst förvånadsvärt lite och när de frågade om jag var nöjd med mitt yrkesval råkade jag med lite för högt tonfall nästan skrika "det gjorde jag bra!!" vad fan hände?

Nu andas jag ut iallafall. Jag somnade ifrån mitt hjärta igår när vi kom hem som vanligt. Han tände brasa och låg och sked-myste i soffan med mig. Det tog 5 minuter innan jag somnade så han fick byta soffa pga muskelryckningar och snark.

Jag är fan världens bästa flickvän.
Det firar vi med ÖL ikväll. (notera att öl var skrivet med stora bokstäver. all in sa jag!)

Kommentarer:

1 Sandra:

skriven

haha.. Dom bilderna vill jag också se juh!

Kommentera här: