1

lyckan kom

Så. Jag har jobbat till kvart i 7 idag. Helt utpumpad strosade jag hem, visste att jag inte skulle ha nåt att göra ikväll eftersom min loverboy också jobbar över och jag går och lägger mig klockan 9. Gick till ica i mina isoleringskläder och köpte färdiga köttbullar och en SOLO tidning. Värdelös tidning förresten, men köpte den för att fördriva tiden. Och då, likt en trisslott-reklam. PLÖTSLIGT HÄNDER DET. Jag ansluts till internet.
Så nu sitter jag här med ett internet som är ungefär 200 x snabbare än det gamla och laddar ner filmer för fulla muggar. Dock så verkar det inte ha kommit nåt lostavsnitt denna vecka (VAFAN!?) men har laddat ner den dära Heath Ledgers film han gjorde när han hoppade ner i dödskistan.
Han gav ju upp filmen och sånt för att dö istället. Konstigt val. Tror Johnny Depp är med i den. Det är nästan så jag blir pirrig bara av tanken att få se honom på film igen. Depp alltså. Han är bra snygg han.

Nu ska jag börja blogga på allvar igen. Ska bli jättekul. Jag har saknat er, mina 50 läsare som aldrig kommenterar. Hejdå.



det här är jag och min kille förresten. love him.

Kommentarer:

1 Josse:

skriven

Haha 50 läsare som aldrig kommenterar. Kände mig manad att skriva nåt nu då, men jag tror faktiskt jag har kommenterat nåt innan!

Gillar din blogg som fan! Läsningen förgyller min tillvaro för några minuter.

Grattis till internet! Man blir bra begränsad när man en dag sitter där utan nät.

Kommentera här: