0

sådär ja då går jag på semester

Tröttheten igår. Värsta jag varit med om. Föll ihop som en jävla säck när jag arriverade min och stormlyan. Lova var också trött. Hon och jag var nämligen i Vikingstad och badade igår. b-b-br-it-t-t-t-t-ta b-b-b-bada-a-a skrek hon med blåa läppar och hackande tänder, så det var bara bada. Men trötta blev vi. Hon somnade i bilen sen till tranås och när hon lyftes ur tittade hon sig häpet omkring och sen på mig. Ska vi bada här? sa hon, och somnade om. Tröttaste barnet.

Jaja, jag däckade typ halv 9 igår och idag på jobbet var jag jättetrött. Och jättevarm. Men fjäskvictor bjöd på födelsedagstårta som var god och Lennart och jag har ju fått in den rätta taktiken på plåttaken nu. Bara svishar till när vi slänger dit våra bitar. Gu så bra.

Klockan 3 fick jag semester. Jag fick egentligen semester i torsdags men tog en dag extra. Hur som helst, för att detta skulle ske smidigt fick jag cykla mellan verkstaden och arbetsplatsen. Skitsnygg var jag. Det är jag ju tydligen alltid förresten, skrev visst nåt tossigt blogginlägg om detta när jag var full. SÅÅ COOL!

Nu ikväll har jag och vindspelet badat och resterande del av kvällen ska ätas god mat och ha avskedsmiddag å sånt. Vi reser ju åt olika håll snart. So sad. MEEEN FESTVIALPEPP trots detta. Hur som helst, vi lyxar till det med hamburgare och färskpotatissallad ikväll. Bästa kombon. Rensar tydligen ur kylen innan vi reser.

Ps. Ledsen men måndagstexten tar semester med mig. Im so sorry men jag har inte motivationen och är så mkt utomhus på kvällar och dylikt. Kommer tillbaka vecka 29 med nåt fint och då kanske ni kan kommentera lite med. Hejdå.

Kommentera här: