0

vilken dag! är förkyld och skrattar åt min handledare och så

Sitter och lyssnar på de där Simon och garfunkeln. Jävla trevliga. Pustar ut efter en dag på jöbbet i förkylningens tecken. Kan knappt prata. Inatt vaknade jag för jag knppt kunde andas. Sprutade i tre sprut nässpray i vardera näsborre och sen sultade jag på en halstablett och somnade om. Gjorde succé!
Ja och inte fan blir förkylningen bättre heller. Känner mig som en stenstaty i näsan. Och kroppen. Helt jäkla död.

Snart kommer Stormdjuret hem. Vi ses en onsdag för första gången på flera veckor (9). Jag är ju i vikingstad varje onsdag och kollar på Lost nämligen. Men idag ställde jag in. Kände att en förkylningsrehab var på sin plats! Så, så får det bli.

Idag började jag jobba på kyrkan som jag förhoppningsvis kommer jobba på jättelänge. Typ 7 veckor kankse. Så är beräkningen iallafall. Min handledare Dick har gått handledarkurs och berömmer mig vid varje skruv jag sätter i "duktig idiot". Då säger jag "tack pappa". Vi kommunicerar bra, dick och jag. Och det är ju roligt förstås.
En rödhårig kille skrek att dick FÖRHELVETE måste förvarna när de kommer damer till bygget så man hinner raka sig.
Sen kom massa polacker. Dom jobbar också på kyrkan. Kan dom nån svenska, undrade vi. VACKRA FLIKA kunde dom tydligen på svenska fick vi då förklarat för oss. Tackaj.

Ja ja, nu börjar min rehab. Önskar vi hade haft ett badkar nu. Får la lägga mig ner i duschen. Hej så länge.

Kommentera här: