0

aktivitet och sånt

Kaninerna på parkeringen lever vidare. Jag och Bremerbarnet sliter rövarna av oss på lövstagården. Idag var det så många minus och så mycket frost att vi inte kunde klättra på taket. Då fick vi göra lite andra plåtjobb som att knäcka krok under tiden. Klockan 10.03 drog Jukebox igång i vanlig ordning på torsdagar. Det är min höjdpunkt. För alla som inte bor i Tranås är detta alltså ett radioprogram på den lokala kanalen HitzFm där min nya idol Björn Forsell spelar gamla 60-tals hits. Så jävla bra. Bremer hatart.
Jaja, rullat på bra ändå idag. Cliff förlorade veckans Neger och Presedent så han bju'r på fika imorn.

Och på vägen hem fick jag sitta i bagaget pga avsaknad av sittplatser. Som en liten hunn. ja ja.
Nu ska jag la kolla på The Sixties och sen ska jag laga madt åt älsklinga. Så snäll är jag. Herrå.

Kommentera här: