0

nageltrubbel som heter duga

Det är inget skönt med långa naglar. Snart har jag fyra av dom. Om en vecka eller två kanske så är dom långa nog att vara ivägen. Skitjobbiga är dom.
Man kan inte smsa, jag river mig själv på mina egna fingrar, ansikte, ben, armar. Jag kan inte skriva ordentligt på datorn, jag kan inte klämma finnar (!). Hur fa-an klämmer man finnar med naglar? Värsta jag varit med om.
MEN jag kan ha nagellack när jag är färdig. Räknar med att vara klar med nagelsparandet till min 21års dag. Den infaller i mars.

Förresten har jag och sötstorken kollat på sex and the city 2 ikväll. Hur bra liksom? Så fort den var slut kollade vi på varandra och häpnade över hur 2 timmar av vårat liv gick rakt ner i soptunnan. Det värsta är att jag tyckte filmen var bra när jag och Emma såg den på bio.

Nu ska jag rensa bort all skit som hamnar under naglarna. (ytterligare en nackel. fyfan).
Hejdå.

Kommentera här: