0

crazy night in tranåset

Eh he så jäkla konstig kväll. Tanken till å börja med var att jag och syster emma skulle onsdagsmysa. På väge dit ringer min väninna evelina från vikingstad som jag inte träffat på trehundra år och säger att hon är i Tranås. galet som fan. Så jag träffade henne vid en grill med några shöna lirare och så pratades det och fnissades och så innan jag kände att näääe nu har emma fått vänta länge nog och drog.
Kommer dit och ingen öppnar. Tänker att de kanske sover. Går in. Ingen hemma. (bra å lämna dörrn olåst med). Så jag slog mig ner i söffan med lite tacochips och påskmust som jag fann i gömda vrår. Efter en och en halv timme kommer ägaren av lägenheten med barn (lova) hem. Hej här sitter jag, sa jag.
Sen fnissade vi lite i kvällssolen och emma kastade en disktrasa på min arm. Jag använde en grillvante som underlägg till emmas stroganoff som smakade svartpeppar och tomatpuré och sen bjöd lova på påskgodis. Väldigt trevligt. Fick ett armband av henne med. Men det får du inte ta med hem, sa hon bestämt. Men sen fick jag det ändå.

Nu saknar jag storm. Han åkte till turkiet idag. Jävla ställe. Stor säng. Liten tjej. Lonely heart. Omg so sad.

Kommentera här: