1

en låt du kan dansa till

Ja, kan och kan, antingen kan man ju dansa eller så kan man inte. Så ser jag på saken. Jag kan det inte. Varken vicka på rumpan eller titsen. Har föröskt mig på både Zumba och Afrodans på gymet tex. Och freestyle! Herregud. Allting med koordination inblandat slutar i katastrof.
Men det finns några guldkorn som jag bara inte kan sitta still till. Några vältippade och några otippade. Syster Emma tex tog upp det galna exemplet Let's twist again av vår allas Chubby Checker och den är verkligen en going utan dess like. Men jag ska överraska er mina läsare och ta en riktig otippad jäkel till låt. Den är inte ens bra. Egentligen. So here it goes, aguilera!



ps. i vanlig ordning är låttitlar som skrivs i bloggen en länk till spotify.

Kommentarer:

1 Amanda:

skriven

Haha, åh jag älskar den där låten. Blir alltid så sprallig :)

Kommentera här: