1

sån jävla kroppsbyggare

Oj oj oj vad jag eftersvettas. Idag efter jobbet som har jobbats så åkte hela (nästan) tobiasplåtstyrkan hem till en av tobiasplåtstyrkans medlemmar (alltså en jobbarkompis) och hjälpte till att lasta av tegelpannor. Herregud. Alla var skitstarka och tyckte att det nästan var okej att springa där oppe på taket. Jag tog det väldigt lugnt och försiktigt. Tänkte på livet. Ville behålla det. Gick ner på knä för att lägga ut pannorna osv. Vafan ligger du ner! skreks det och så var jag oppe igen med nästa lass kastat i näven på mig. So svettig.

Bra dag annars. Målat tak och sånt. Inget drastiskt alls har hänt, förutom att LennyKiller på jobbet skrek att NEJ FÖRHELVETE BRITTA den där högtryckstvätten kan du inte ha, sen kasta' vi dit en annan och jävlar va bra de gick att tvätta då. Ja knyter fast ett rep i ryggen på dig nu så får du gå ut på branta gaveln sa lenny. De va bara gå ut. Många läskiga branter idag.

Stormdjuret har lämnat mig för golfresa nu. So sad indeed. Ska se hur mycket jag lyckas stöka ner hemmet innan fredag då jag far till götalaborg och hälsar på min snygga syrra. Det är redan ett organiserat kaos i hemmet med ouppackade resväskor, pengar som ligger överallt och tomma glasspaket från hemska sjukdagen igår.

Nog om det. Jag drar till Emma. Hej.

Kommentarer:

1 elinet:

skriven

Men gud du har så dramatiskt jobb!!

Kommentera här: