3

Hej då

Kära fans. Jag är rädd. Jag är rädd på riktigt. Jag vågar inte bo kvar här! Idag när jag kom hem hade någon eller något nämligen hängt upp mitt mobilskal på en krok på toaletten. (det var inte storm, han trodde det var jag). Stumma av chock sitter vi här nu och bara glor rakt ut i luften. Nästan exakt ett år sen det spökade här sist. Då ramlade saker ner från nattduksbordet. Vi har bara väntat på det här för toan har varit kall. Det var den sist också.

Såhär såg det ut när vi kom hem:

Kommentarer:

1 Lina:

skriven

Men det kanske är ett snällt spöke? Ett som gillar jul o så? Ställ fram lite mat år det!

2 Josse A:

skriven

OMFG!! Vad spännande.

Jag tror på att det är ett snällt spöke, dumma spöken plockar väl inte upp saker o hänger upp dom? :)

3 Martina:

skriven

Men fy :O

Kommentera här: