0

åhhej va full eller bakfull

Idag är jag bakfull.
Stormdjuret och jag hade en väldigt harmonisk lördagsförmiddag igår med lite loppis och lite god frukost och sånt skoj. Sen for han iväg på fotbollslördag och jag hade mannekäng här i hemmet med diverse klänningar. Sen lyssnade jag på thåström på högsta volym i förhoppningen att hela tranås skulle höra innan jag slutligen packade väskan och drog till josé.
Där blev det ost och vin och vatten i vinglas tillsammans med melodifestivalen och den dära nicke borg som var lite bra faktiskt. Slutligen tog vi vårt packe och gick till babaren. Där var det livat och fullsatt och en galen storm sprang omkring och agerade psykolog åt ledsna själar. So kind.

JA och sen blev det tvåhamburgare på det som inte var så jävla fina kanske. De har ju aldrig korv på citygrillen längre, fyfan. Jävla skit va arg jag blir. Stormdjuret tyckte dock inte att hamburgaren såg inbjudande ut när allt innehåll halkat ner i min hand så han köpte sig en ny. Förfan, pengar är inget bekymmer!

Nu är vi sketbakfulla. Jag skickade ut honom attt köpa frukost. Rätta takter det, prisa jämnstäldheten!

Kommentera här: