1

kläderna och jag

Igår var det ju den 25e (vilket är den allmäna väg&mät-dagen i mitt liv) men då hade jag fullt upp, så idag den 26e har jag istället gjort dessa roliga saker. Dock så visade inte måttbandet mer än kanske bara nån centimeter hitan och ditan denna gången, men å andra sidan så upptäckte jag något roligt. Nämligen att jag kommer i gamla fina kläder och bälten och sånt kul som legat och dammat i garderoben.
Så nu ska jag ha lite mannekäng här i hemmet framför lilla spegeln så får vi se vad kvälla bjuder på för kul klänning. Kanske gömmer mig i svart iallafall. We will see.

Förresten så har det blivit så hajpat nu med LCHF. Alltså, alla kör det, till och med byggjobbarna. Jag blir galen. Känner mig lite utanför faktiskt.

Kommentarer:

1 Jossan:

skriven

Bra klänningsval blev det...den var sketasnygg =)

Kommentera här: