3

lilla tjockisen

Hej bloggen!
Det har gått bra att jobba idag också. Nu sitter jag här och vågar inte gå på innebandyträningen. Min väninna som stöttade mig i denna pinsamma stund sist är nämligen sjuk idag. Men andra ord blir det nog ingen innebandy idag. Jag funderar på en liten powerwalk istället. Fan, det har blivit så tråkigt att träna igen. Jävla berg och-dalbana.

Ska bli spännande att se hur denna veckan utformar sig. Snyggstormen drar iväg med jobbet imorn och återvänder på fredag. Funderar på att bygga diskberg och samla ofantliga mängder damm, bara för att jag kan liksom, medan han är borta. Återstår att se. Nu gräver jag ner mig för jag är så dåligt motiverad till att bli smal. Hejså

Kommentarer:

1 emme:

skriven

älskar dig för att du kommenterar min tråkiga blogg.

om vi bodde i samma stad så kunde vi träna tillsammans. det tror jag vi skulle tycka va kuligt.

2 emme:

skriven

jag älskar dig för att du kommenterar min tråkiga blogg.

om vi bodde i samma stad så skulle vi kunna träna ihop. det skulle va kuligt.

3 emme:

skriven

älskar att inläggen inte uppdateras så jag skriver hundra stycken istället. hejhej!

Kommentera här: