0

vinintaget och plånboksförlusten

Tjenis.
Cissis avskedsmiddag var jättemysig! vi lagade världens bästa mat, levererade fina "kom ihåg oss -paket" och drack lite vin. Gonna be so sad when she leave us.

Igår var jag på emmas 25års fest. Det var galet mkt folk och galet hög volym på musiken. Alla var glada och jag också och det var en väldigt trevlig kväll. Emma spelade Twist-låten trehundra gången och kallemannen spelade youtubeklipp. omg.
Inne på babar sen skällde ja på karln som mylade mig helgen innan och sen drack jag en grogg från världens största glas. Slutligen dansade jag och cissikatten sönder oss till roxette osv.
Idagen idagarna så har det storhandlats och städats lite och hängts upp lite grejs på väggarna och sånt. Snart skall det bakas en kaka med för ikväll får vi finbesök av rickard och sofie.

Just det! har skypat med Borg idag med. Such a long time ago. Det var mysigt, längtar te ho' kommer hem ju.

Nån som sett min plånbok förresten? Den försvann mellan Åhlens och mitt hem i fredags (ca 20 meter sträcka att gå). Alla tips är välkomna. Jag orkar inte skaffa ett nytt körkort. Jävla skit.

Kommentera här: