0

pepp som fasen

Tjaba babes!
Idag packar jag och storm våra friluftshjärtan och väskor och far till Gotland. GUD va kul det ska bli. Och vädret har lovat oss sol, vilket jag tycker låter hemskt bra med tanke på att jag ska bada i havet och tälta i en vecka.
Men först blir det brakfrulle.
Förresten ska jag nog klippa av mitt långa slitna hår när ja kommer hem. Spännande. Nya britta ska bli sååå snygg.

I onsdags så var robin och robin här ju förresten. It was so fun. Stod mest i kö (I TRANÅS!!?) iofs men kult vare. Och så på fredagen kom bästa elin hit och drack vin med oss. Sen rullade Stormens vänner in och trevliga kvällen var ett faktum med djupa diskussioner angående en viss "superkändis" vid namn E. Saade. Pust. Häftig kille..
Och lilla bakfyllelördagen spenderades tillsammans med min vän stora tvn. Först Harry Potter, sen Huset Fullt, och resterande dag 19 avsnitt av Hos i met your Mother. Kult

Kommentera här: