0

haha ha

Haha. Nu när jag läser mitt inlägg från gårdagen låter det som jag syftar på något helt annat men jag menade bara att jag skulle få sova bredvid stormdjuret. Ehh. Så nu vet ni det. Eh.

Hur som helst efter det där pinsamma så kan jag ju berätta att det varit en bra dag idag. Snöregnade lite sista två timmarna men annars var det fint. Fick höra historien om en galen ställningsbyggare som högg folk med yxa och sånt där kul.  Jag och Mel Gibson fick ett fnissanfall och kunde inte sluta fnittra som två små skolflickor och nu ska jag strax till frisören. Det hatar jag. Frisören säger alltid såhär till mig:
- men lilla vännen vad gööööör du med ditt hår, du måste ta hand om det.
Hate it. Men nu gör jag ju en inpackning varje tisdag i simhallen. Kanske börjar borsta det snart också. Ett steg i taget liksom.

Kommentera här: