1

kickstart my heart

Hej å hå!
Idag har inte varit någon undantagsdag på jobbet heller. Det målas och tvättas och skrapas färg oppe på lövstagården. Lennykiller skrek att jag var skitdålig på att spela kort och sen vann jag hela tiden.
Min matlåda luktade och smakade sur mjölk eftersom jag glömde lägga ur den ur väskan i fredags och min hetsiga diskning imorse inte var superbra. Ganska äckligt faktiskt.
Men jag hörde kalles brorsa å hans tjej på radion idag och det var kul att lyssna på. De fiskade minsann. Lät dramatiskt med "hajen" musik i bakgrunden och en hemskt exalterad radioreporter. P4 in my heart alltså.

Bantningen går dåligt. Mofsade just i mig en glass. Jag kanske borde sluta säga att jag bantar och bara säga att jag tränar istället. För så är det ju snarare. Får la bada i vassen i sommar.

Ska bli så himla skönt med långhelg nu vart det leder. Då ska ja åka långt bort med stormen så jag slipper tänka på eländetranås som det blivit.

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Ha ha, bada i vassen! Där tänker jag också hålla till den här sommaren så vi kan hålla sällskap. /Johanna

Kommentera här: