1

höst och skit

Hej fredag. Idag är jag huslig. Jag bakar och tvättar (glömde visst blöt tvätt i maskinen igår som får tvättas om) byter lakan och gör annat kul. Ska även besöka glaskrossen och slänga alla gröna glasflaskor som lämnades här i fredags (alla gäster drack tydligen samma öl) samt ta lilla stadsvarvet med emma och lovis. Blir la kanske en lunch på det med, vem vet?

Skönt det är med soliga höstdagar förresten. Blir glad av alla fina färger och all musik man vill lyssna på igen. Idag är favoritlåten Lemon - Broder Daniel . Spännande låt.

Mitt ärr är jätteäckligt nu förresten. Luktar skit och kletar igenom mina plåster på bara nåra timmar. Inte kult att vara bland folk när ja luktar som en påse skit som ja brukar säga.
Fast nu har ja skrivit skit för många gånger så nu är de bäst ja lämnar. hejdo.

hej fina emil

Kommentarer:

1 elinet¨:

skriven

du luktar ju inte alls! och du är jättesnygg! sluta tryck ner dig själv. du är världens bästa. love you. och vad duktig du är förresten. som är huslig och grejer! (och jag tänkte på att alla hade druckit grön öl när jag åt frukost senast.. hehe).

Kommentera här: