1

huvudet från avgrunden

Tjena. Jag har lyckats få migrän. Ja som ALDRIG får migrän. Jävla skit. Ska försöka läsa lite i min nya tunga narnia bok sen tänkte jag. Kanske tröstäta en bit godis? Det får man va?
Scannar min dator fri från virus också. Hoppas jag. Alltså jag har verkligen ingen aning om jag ens är drabbad av den där trojanska hästen men jag är så orolig. Saknar min lilla dator.

Idag på förmiddagen var jag Stormare och Wretzel på systembolaget. Det var jättelång kö. Vi ställde oss sist i kön med tom korg och plockade i våra artiklar medan kön ringlades framåt. Strategiskt. Sen åt vi en dagens lunch på åhlenshuset. Det smakade helt okej men kaffet smakade tydligen gammalt enligt storm. DET HÄR VAR INTE NYTT. sa han.

Kommentarer:

1 Cissi:

skriven

Kaffet är ALDRIG nytt där. Tyvärr..

Kommentera här: