0

så mkt energi!

Hej. Igår jobbade jag under väldigt dramatisk tidspress. Kom hem först klockan 8. Stormen kom strax därpå hem med lite madt till mig. Den åt jag opp. Snabbt som fan. VÄCK MIG I ANDRA HALVLEK skrek jag sen och somnade. Vaknade av Storms idel tjtande PALM PALM PALM PALM PALM PALM.
Då borstade jag tänderna och la mig igen. Sov som ett litet knyte.
Idag har jag jobbat under tispress också. Åt ingen frukost! Helgalet. Men färdigställt är det och lite nöjda är vi väl kanske ändå ja och Vojster.
 
Ja å sen var ju det klart så då fick vi följa med mästaren Bremerboy till baronen och måla tak. Eller dom målade. Jag valde att skrapa. Dåligt val med tanke på blåsten. Fick små färgflagor i ögonen hela eftermiddagen. Så kan det gå.
 
Nu ska jag försöka mig på en liten springtur, har gått sådär senaste tiden. Får håll direkt och sen kör ja lite till och sen ger jag upp. Åt helvete me hela skiten sa ja!
 
Idag fick jag två nya mobilskal på posten med. Ett Harry Potter och ett nytt Kent. Det andra blev så grått. Tyvärr är även detta grått så får väl leva med det. So sad. Hejdå. Är glad ändå.
 
JAHA hur det går med boken förresten?
 

Kommentera här: