0

en god morgon

Ja, min kropp har en timer som säger till när det är dags att vakna. Det senaste året har den inte tillåtit mig sova längre än nio. En tid som man kan slå ut som medel att vakna skulle ja säga är kvart över sju. Idag vaknade jag halv sju. Fanns inte en chans att somna om. Pigg så innihelvete.
På förmiddagarna lyser solen så inn-i-helvettte på våra fönster mot innergården. Då ser man inte ut. De är så skitiga. Efter två och ett halvt år i lyan ska vi alltså snart premiärtvätta dem. När vi flyttar. Bra!

Idag kommer jag inte ihåg vad jag ska göra. Får höra med Storm när han vaknar vad vi sagt. Vi kanske tar med oss sonen på en sväng, det vet man aldrig.

Förresten så har min favoritsida Litteraturmagazinet nu äntligen lanserat litteraturmagazinet skriv! Jag känner att här ska min stundande författarkarriär ta fart. Sen kommer jag tjäna så mycket pengar att jag aldrig mer behöver isolera. Men plåttak lägger jag nog ändå.

Har ja sagt att ja älskar min moppe förresten? Det gör jag.

Kommentera här: