2

kom igen

Den här vintern är så otroligt lång. Jag har försökt värma upp den med besök hos vänner, myskvällar med hjärtat, god mat, lagom mycket vin, långa promenader. Men jag vet inte. Jag är besviken på responsen. Jag vet inte vad som krävs av mig och då blir jag förvirrad.
Jag blir lite matt helt enkelt. Så jag förlitar mig på hjärtat. Min bästa vän. Hos honom är ingenting tungt eller mörkt. Men problemet med att umgås så mycket är ju att man blir toffel. Då blir resterande respons ännu sämre.
Så nu vill jag ha vår. Då kanske saker vaknar till igen.

Och nu ska jag läsa Keplers nya. Japp, jag är 22 år och lägger mig klockan halv 9. Skyller det på vintern också. Att skylla på allt annat än mig själv är ganska enkelt.

Kommentarer:

1 Lina:

skriven

Håller med dig! Den är för jävla lång och nu måste det snart hända nåt! Heja dig som gör mysiga toffelsaker nu, det ger en faktiskt energi!

2 britta:

skriven

Skönt att nån håller med. puss på dig!

Kommentera här: