0

verkligen kul!

Hej kompisar. Vilken helg det blev alltså. Jag, emma och Lovis var på "tivoli" nere i stan och åkte virvelvinden på lördagen. Lova satt som ett klistrat frimärke mot ryggen av kaffekoppen vi satt i. Fnissade hysteriskt!
Sen på kvälla bjöd jag några spisebarn i form av Emma, Anton och Öberget på madt och spelaktivitet. Vi "råkade" packa upp fel spel så det blev inget Risk, utan Besserwizzer istället. Mycket kult!
Sen gick vi till den så kallade tältstaden de byggt upp i bynn och drack öl i tält och sådär. Jag såg en liten pojkvasker som hade en Harry Potter-tatuering så vi diskuterade ämnet djupgående. Det var skitkul.

Slutligen kom man inte i säng förns vid sex på morgonen. Då somnade jag med kläderna på. Tog bara av mig ett örhänge för att jag skulle sova på den sidan. Vaknade med feber. Tyckte väldigt synd om mig själv då faktiskt. Proppade i min panodil och tittade på Harry Potter hela dagen. Imorse hade jag nog också feber. Men det är på väg bort nu som tur är.

Och nu är älsklinga hemma igen. Äntligen!! På onsdag ska vi äta Pizza i VÅRAT hus. Ska bli så jävla najs.

Kommentera här: