0

Vecka!

Hej! I helgen som var så var jag på halloweenbarty hos bästisar i Stockholm. Det var så kul. Jag och T satt i perioder paralyserade och stirrade ut över ca en miljon personer utfördelade på ca en kvm. L hade gått all in med pynt (tex ett skrikande psyko på toan?!) och utstyrsel vilket gjorde det hela mer magiskt!

Jag var utklädd till Eleven (11) från serien Stranger Things. Ca två personer av miljonerna på festen hade sett serien så det var ju en superfail. Men min snaggade frisyr var så episkt bisarr att jag hade väldigt kul ändå!

Nu är det helg igen och jag ligger och glor på olja som ska torka på vårat nya matsalsbord. Kul ju!
Igår var vi hos Tranåsbästisar och avnjöt tako samt samkvämde (existerande ord?) i största allmänhet. Huvudattraktion var såklart nyfödda Joni som imorgon firar en vecka på jorden. Galet! Vi har haft lyxen att hänga med henne och hennes familj två gånger denna vecka redan. Hääääärligt.

Nu ska jag olja lite till. Hej!

Kommentera här: