0

Jag-lista

JAG KAN: lägga plåttak, memorera låttexter, imitera tv-spelstrollet Hugo och somna i princip när och var jag vill.

JAG VILL: att det ska passera en månad så att jag har två hellströmkonsterter, en Kentkonsert och en solsemester inom loppet av typ 3 veckor.

JAG BORDE: träna mer.

JAG SKULLE: aldrig kunna jobba på kontor. Vad gör man ens? Vänder på papper och säger hm?

JAG GILLAR: kakor lite väl mycket.

JAG ÄLSKAR: att vakna på morgonen, borsta tänderna och sen lägga mig tio minuter till bredvid stormen, så han sover på min arm.

JAG MÅSTE: sluta småäta innan jag utväcklar grovt kroppsförakt.

JAG BEHÖVER: klippa mig.

JAG FÅR: emellanåt beröm på jobbet, vilket är kul eftersom jag började min yrkesbana med 0 självförtroende.

JAG KAN INTE: föreställa mig att jag någonsin kommer sluta bita på naglarna. Har haft akrylnaglar från salong nu sen i maj, men vill bita av dem dygnet runt.


JAG GILLAR INTE: ointressanta samtal, obefintliga samtal, att möta folk när jag handlar.

JAG BORDE INTE: omvandla träning till något stressigt, pressande och tvångsrelaterat. Det ska vara kul!

JAG ÄLSKAR INTE: vintern. Inte ens nu när jag "lärt mig" åka längdskidor.

JAG MÅSTE INTE: gå upp kvart i sex imorn, pga har bilen! Sovmorgon till fem över sex! Hurra!

Kommentera här: