0

En lista igen


Obehagligaste jag vet: Nagelklippning. I alla dess former. Framförallt när någon annan klipper naglarna. I höstas klippte en jobbarkompis sin tumnagel med min plåtsax. Jag började typ gråta?

Absolut inte min killtyp: bil-killar är långt ifrån mitt intresse, likaså house-killar. Alltså de som postar bilder från summerburst osv. Ogillar verkligen killar som anser sig själva vara coola men egentligen bara är rövhattar. Utseendemässigt? För fixade frisyrer, färdigtrasiga jeans, och häng går helt bort. 

Äckligaste mat jag vet: Köttfärslimpa med potatis, lingon och brunsås. 

Blir arg på: sverigedemokrater på Twitter, homofober, rasister, nazister, folk som inte kan erkänna misstag och fölk som inte blinkar när de kör bil

Sämsta bok jag läst: Hm, måste vara 100åringen som klev ut genomety fönster och försvann. Avskydde den och läste ej klart. 

Något som får mig att byta radiokanal: Reklam, rix fm, Laila bagge bagges röst, Morgonpasset i p3s sommarjobbare. 

Sist jag ville ta till knytnävarna: Hm, vet inte om jag någonsin velat det? Bara i syskongräl när man var liten ju, och det var längesen

Sämsta serien jag nyligen sett: Ogillar house of Cards, white collar, true detective säsong två och blacklist. 

Fulaste plagg jag vet: Jeans som bärs med häng, hiphop kläder, stora urringade t-shirtar och trekvartkortbyxor. 

Äckligaste drycken: Grapefruktjuice. 

Sämsta karaktär i film eller TV-serie : Red redington i blacklist. Whattup med hatten?!

Det skriker jag när jag blir arg: men förihelvete kuken!

Kommentera här: