0

Jobb, Pride, bröllop

Hallåhallå! Idag har jag jobbat igen efter en döskön semester. Jag var väldigt trött imorse och hade typ glömt bort hur man plåtslagar när jag kom tillbaka? Vet inte om jag lärde mig igen under dagen heller. Gjorde extremt många iq-befriade uppgifter. Lagom start tycker jag. 


När jag fick den stora äran att hjälpa alla häftiga ventilationare idag så fick en av dem den briljanta idén att koppla ihop telefoner till gruppsamtal. Det var det roligaste på hela dagen. Låter inte så kul här, men kul var det! 

Sista semesterhelgen spenderades i Sthlm med bästisar på pridefestivalen. Det var så kul. Fnissade hela kvällen! 


Förresten!!!! Har varit gift i ett år från och med igår! Så kul! Firade med två timmars sömn i soffan, mad men, och fick lagad mat. Dröm ju! 

Kommentera här: