0

Semesterögonblick

Nu är snart semestern slut. Så himla tråkigt. Jag har haft det så bra. Har solat och badat, cyklat till sjön med frukost, sett solnedgången. Jag har varit full tillsammans med bästa vänner. Har skrattat mig svettig. Spelat krocket på baksidan. Ätit glass. 


Så åkte jag till Gotland några dagar med kompisar och det var så jävla härligt. Vi såg hela Fårö och åt god mat och magisk fika och en konstig skog. Sen åkte vi hem och drack öl och levde lajf och sådär. Härligt härligt!! 

Efter Gotland åkte vi Rauka vägen till Göteborg där vi levde lajf IGEN med ännu mer vänner och åt god mat, gick 13 pers på hellströmkonsert och blev väckta av städerskan på söndagen. Magisk helg!

Dessutom Läste jag ut den här boken och vill aldrig läsa något annat. Grät i två dagar. Två hjärtekross under sommaren har varit alldeles för mycket för mig. Först Michael nyqvists bortgång och sen den här boken. 



Kommentera här: