1

fredagkväll.

Det är fredag och jag har varit ledig idag. Startade dagen med att träna men vet inte om jag var så duktig? Hur maxar man ett pass liksom, ska man träna en muskel i en timme eller alla muskler? Fattar noll. Tänker att huvudsaken är att jag rör nåt på mig.

Ja, och sen kom stormböbben hem på lunchen så vi avnjöt en matlåda framför how i met your mother. Magiskt avsnitt när olika saker folk har för sig uppenbaras för övriga i gruppen. Typ som att Lily tuggar så extremt högljutt och sen går det inte tänka på någonting annat. Exakt så har det blivit mellan mig och böbben. Hör fan om han äter varmkorv på en annan våning?! Helt galet. Tycker om honom ändå dock.

Sen blev jag ensam hemma igen så spelade lite candycrush och städade lite inför kommande bokstavsfest som går av stapeln imorgon. Ska bli väldigt väldigt kul! Älskar att mina lkpgvänner fortfarande tar detta på blodigaste allvar, ni är bäst!

Nu ikväll glodde jag på nån riktigt usel dokumentär om rymden innan jag kom på att jag hade ett avsnitt GIRLS kvar att glo på. SÅ NÖJD att jag gjorde det eftersom jag älskar GIRLS så obeskrivligt mycket. Sen blev jag skrivsugen så jag skrev ett utkast här i bloggen som jag inte vågade publicera pga för privat, och sen skrev jag lite på min bok som aldrig blir färdig och nu lyssnar jag på musik och läser gamla dagböcker.
Fan vad sorglig man varit ändå. Dock genomgående tema att jag aldrig känt mig som en bra vän någonsin. Kanske borde göra nåt åt det. Känner mig ju utstött i alla sammanhang jag deltar i. Alltid.

Kommentarer:

1 systeryster :

skriven

du är bäst alltid <3 även om jag kan relatera. men du är alltid bäst i mina ögon <3

Kommentera här: