0

Livet!!

Tjena blögga. Har just glott på senast avsnittet av The leftovers. Herregud alltså. Damon lindelof är nog min favoritperson när det gäller serier alltså. (Det var han som skrev den magiska serien Lost som ingen och inget någonsin överträffat). 


I övrigt var det ju livets långhelg precis! Kristi flygare bjussar på 27 grader och stekande sol, så jag har haft minisemester med grill hos fölk samt hos oss, bad i sjö och sol i solstol. Fyfan vad härligt det är ändå, livet, såna dagar! 

Nu dock är klockan åtta och det är måndag. Tråkigt tycker jag. Med vanlig arbetsvecka igen. 
Har lirat backpacker som en tokig person på telen senaste tiden för övrigt. Så besatt. 

OCH på tal om besatthet älskar jag fortfarande Skarsgård. Glodde på Tarzan för typ femte gången häromdagen. Innan det tittade jag och stormbärt på hundtricket. Vi såg hela den filmen via youtube(!!) frågor på det?

Kommentera här: