1

sand in my shoes

idag har britta spjut stått i verkstaden och bankat plåt. fruktansvärt duktigt. jag gjorde klart min stos och sen gjorde jag en vacker sarg! haha! jävlar vad vi står i! jag fick kramp i underarmen av allt klippande.

sen åkte jag till storstaden linköping och träffade min goda livskamrat robin! men vi hann knappt säga hej innan roobins tokigheter började, då han trott han sett en varg, och martins mobil flög ur hans hand likt en fågel!
nåja, vi vandrade på staden och skämtade och skrattade så gott trots det gråa vädret, och avslutade stadsvandringen med ett telefonsamtal till robins mor gunilla, som köpte robin ett par alldeles för dyra skor och robins nöjda min spred sig över hela linköping efter detta! sedan åkte vi mercedes hem, för robin är såååååå överklass.
efter detta tvingades robin testa sina nya skor med dubbla strumpor för att se om dom klarar kylan. skornas märke var ett får som hette schwooop eller nåt. "står det för att skorna tål kyla?" undrade gunilla smart. ehh. nej mamma. svarade jag och robin i kör. VAD vi är syskon!
sen såg vi en film där robin verkligen fick tänka till!

i tisdags fick jag äntligen leka med emma och i onsdags grät jag i en och en halv timme. greys anatomy borde inte få vara så sorgligt! men jag skäms inte!
nån som skäms däremot är fredrik i bonde söker fru. spec när han spiller sina varma mackor han gjort i ugnen på sin romantiska middag på gräset. får man vara så rolig?