2

lilla updates

HEj hej hej! Sorry mates för den dåliga updateringen. Skriver lite snabbt nu iställa.

Fredag: Åkte hem till Viking. Pappa bjöd på pizza och sådära, väldigt mysig kväll. Sen kom morsan hem med så hann vi ses lite lite granna för vi åkte in till Finköping sen. Gick till Lorienten för att dricka bärz och se på Kristofer Åström. det var jätte roligt och jättebra. Alla på stället var glada och vi drack hemagjorda shots.

Lördag: vaknade upp i mitt lilla flickerum som vi plockade ihop i små lådor och for in till Finköping igen med. Flickrummet låg alltså på släpet då. Sen handlade vi för femsiffriga beloppet inne på ikea och så. Pengar är inget bekymmer, eh he he..
Efter den supershoppingen drog vi till the big apple Tranås igen och packade ur. Soffan orkade jag inte alls. Den fick Stormdjurets starka killkompisar bära. Fyfan. Annars gick det bra. Snabbt och så.
På kvälla när djuret jobbade kom Emma och Lova över. Lova hjälpte mig att skruva och Emma hjälpte mig med sällskap. Jättetrevligt. Sen blev alla så trötta så. Jag somnade som stocken.

Idag söndag, ska ALLT ut ur gamla lyan är tanken. Jesus. Jag känner redan att jag måste gå i pension. Men fan va fint det blir ändå.
JAJA, hej hej hej. Nu ska ja duscha. Var visst ett tag sen pga stress. Laterz!