1

Tre veckor

Hej bloggiz!
Idag för en timme sen fyllde Tove tre veckor. Hon är fortfarande jättegullig. Hon sover jättemkt och äter som hon ska och gör sin toalett som hon ska. 
Ibland när hon vaknar och man säger god morgon ler hon (även fast hon inte fattar det) och ser ut som en i sailor moon. Det är mysigt. 

(null)


Jag håller ju på att utveckla nån typ av ansiktsblindhet så ibland glömmer jag hur hon ser ut. Då ligger jag bara och glor på henne. Så dagarna går iaf. 
Mjölkfabriken rullar på också. Känner mig som en kossa med enbart mjölkande som livsuppgift emellanåt, men så är det kanske. 

(null)

(null)
På dagarna har vi mölat igenom Skärgårdsdoktorn (tre säsonger) och jag drömmer om att hon ska bli som Wilma. Vi träffar lite kompisar också. Förra veckan frukostfikade vi på stan. 
I torsdags hälsade vi på på jobbet (var sprit/öl/vin lotteri, vilken tajming) och jag gick hem med tre kassar alkohol. Trevligt ju!! 

Nu ska jag sova. Kolla vad gullig storm är som pappa förresten! Mvh tycker att ALLT är gulligt numer. Cool. 

(null)

(null)